Isaan Tattoo Studio
Isaan Tattoo & Piercing Studio realiseert jouw custom ontwerp tatoeages zodat je echt krijgt wat jij voor ogen hebt!
Van mandala’s tot ornamenten, van Tribal naar Fine-line. Kom langs of boek je afspraak via de website! - Ook voor Piercings!
Tot snel!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: 10h-17h
- Woensdag: 10h-17h
- Donderdag: 10h-17h
- Vrijdag: 10h-17h
- Zaterdag: 10h-17h
Isaan Tattoo Studio: Meningen
Fantastische ervaring: Tatoeage laten zetten bij Ice op mijn onderarm. Vanaf het eerste moment dat ik binnen stapte had ik al een goed gevoel. Er hangt een erg fijne sfeer en voelde me al snel comfortabel. Het is een huiselijke sfeer en de mensen die er werken zorgen daar ook voor. Ice begreep exact wat ik wilde en maakte daar een artistiek ontwerp van. Het eindresultaat was nog beter dan ik had kunnen bedenken. De lijnen zijn ontzettend strak en de elementen die ik erin wilde hebben staan er super op. Ik ben erg blij met het eindresultaat. Ik zou absoluut voor een nieuwe tatoeage hier opnieuw naar binnen lopen!
Fantastische ervaring: Wederom fantastisch, van ontwerp tot nazorg. Altijd fijn om hier te komen. Deze keer voor een herdenking tatoeage voor mijn vader, dag voor vaderdag. Mabel & Ice bedankt
Fantastische ervaring: Piercing laten zetten en zeer tevreden er over.
Fantastische ervaring: Mooie studio, super vriendelijke en kundige artiesten. Prachtige tatoeage exact zoals ik deze wilde. Aanrader, mijn volgende afspraak staat al! Dankjewel
Fantastische ervaring: Superblij met mijn voor mij ontworpen zonnebloem. Handpoke tattoo van Dieke. Het is mijn eerste (en enige ) tattoo. Dieke denkt goed mee over de vorm, grootte en plaatsing. Ze heeft goede adviezen en werkt secuur. Ze werkt professioneel en hygiënisch. Verder was de sfeer relaxed en gezellig. Volgende keer zou ik weer voor Isaan kiezen.
Fantastische ervaring: Ik heb een wenkbrauw piercing laten zetten bij Sharinda. Ze was professioneel, stelde me op mijn gemakt en het verliep allemaal soepel.
Fantastische ervaring: Afgelopen dinsdag voor het eerst bij Isaan geweest om een tattoo in mijn oor te laten zetten. Ben heel blij met het resultaat! Goede, nette studio, vriendelijke mensen, deskundig, gewoon super :-) Belinda heeft na overleg met mij, een mooie, fijne, gedetailleerde tattoo in mijn oor gezet. Echt heel blij mee! Ik weet niet of ik nog een tattoo erbij neem, maar mocht dat het geval zijn, dan ga ik zeker naar deze studio :-) Als je twijfelt; loop even binnen, ze helpen je graag. Doen!
Fantastische ervaring: Zeer fijne ervaring hier gehad. De ontwerpen op basis van mijn idee zijn heel gaaf geworden. En tijdens het tatoeëren was het met iedereen in de zaak zeer gezellig. Iedereen neemt de tijd om even een praatje te maken. Ga zeker nog een keer terug.
Fantastische ervaring: Super aardige en gastvrij personeel en een hele strakke tattoo
Fantastische ervaring: Belinda heeft een prachtige tatoeage gemaakt en daarmee mijn hond vereeuwigd. Ik ben er ontzettend blij mee, hij is super strak gezet. De salon was ook de fijnste waar ik ooit ben geweest. Zelfs als klant voel je je onderdeel van "de familie". Er werd heel goed voor mij gezorgd. Voor een volgende kom ik zeker terug.
Fantastische ervaring: Heb Belinda een custom ontwerp laten maken. Ik gaf haar een paar afbeeldingen ter inspiratie en ze heeft er een absolute voltreffer van gemaakt. De tattoo is ook hartstikke strak gezet en zit er prachtig op. De shop is super gastvrij , wat wel betekent dat er de hele dag mensen binnenlopen. Dat maakte mij niet uit, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat storend ervaren.
Fantastische ervaring: Vandaag samen met mijn vriendin twee waanzinnig tattoos laten zetten bij ice . Ze zijn geweldig geworden en ook de shop een gezellige en fijne shop om te komen echt een huiskamer gevoel
Fantastische ervaring: Mijn ervaring bij Isaan Tattoo Studio was enorm fijn. Samen met Dieke ben ik tot een mooi ontwerp gekomen, de communicatie was snel en duidelijk en ze heeft super goed meegedacht met mijn wensen om tot een speciaal ontwerp te komen. De sfeer in de studio is super prettig, chill en kleurrijk. Ik zou zeker mensen aanraden om naar Nijmegen te komen en je tattoo hier te laten zetten. Ook de prijs/kwaliteitverhouding past goed met de tattoos die ze hier zetten. Nog een special thanks aan Dieke voor de prachtige tattoo en de fijne communicatie.
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen en super aardige mensen Denken met je mee en nemen ruim de tijd voor je Echt een aanrader
Fantastische ervaring: super fijne ervaring gehad van mijn eerste tattoo bij isaan! ik voelde mij erg welkom en belinda heeft het echt super gedaan. ik kom zeker terug.
Fantastische ervaring: my first tattoo wonderful place
Fantastische ervaring: Geweldige ervaring! Mezelf ontzettend op mijn gemakt gevoeld erg meedenkend en aardig! Zeker een aanrader! Super blij met het resultaat!
hi Joris!
Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je complimenten!
Hopelijk zien we je nogmaals!
Fantastische ervaring: Fijne shop met huiselijke sfeer. Piercer heeft goed geholpen met alle vragen en de piercing zelf!
Hi Shirley, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat alles zo fijn verlopen is! Geniet van je nieuwe piercing!
Fantastische ervaring: Meerdere tatoeages laten zetten bij Isaan en altijd super tevreden! Communicatie is duidelijk en persoonlijk. Als je binnen bent voel je je ook echt gezien en ben je geen nummertje. Het personeel checkt ook regelmatig of alles goed gaat en of ze iets voor je kunnen betekenen, super fijn! I’ll be back (again)
Hey Maartje! Dankjewell!! We zien je graag terug, again!
Enjoy the dragon!
Fantastische ervaring: Een bezoek aan Isaan Tattoo Studio is een fijne ervaring. Van het contact per mail, de adviezen ivm bloedverdunners, tot aan het warme welkom bij binnenkomst en de gemoedelijke sfeer die er in de studio is, ontzettend fijn! Belinda heeft een prachtige tattoo gezet bij me, ontzettend blij mee en ik kom gauw terug! Maar eerst deze laten helen Aanrader deze studio!
Hi Nens!
Dankjewel voor je review! En wat fijn om te lezen dat alles van A tot Z zo fijn verlopen is!
We zien je graag terug! Tot snel
Fantastische ervaring: Professioneel vriendelijke mensen in een soort huiskamer zetting ,luisteren goed wat je wilt . Ben getatoeëerd door Ice ben er zeer tevreden over, hij is mooier geworden dan ik me voorgesteld had, een woord TOPWERK.
Hi Richard! Dankjewel!! Precies hoe we het voor ons zien!
Geniet van je tattoo!
Hopelijk tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Ik ben aangenaam verrast door alles eigenlijk. Het ontvangst, de ruimte zag er schoon en gezellig uit. Belinda nam ruim de tijd voor mijn wens en het is gelukt. Ik vond het best spannend hoe het zou gaan en hoe ik de pijn zou aanvaarden. Nou....peace off cake......Voelde er bij niks van en de tattoo is echt heel mooi. Heb alleen last van dat het zachtjes gloeit, net of een wesp mij gestoken heeft. Even onder een koude kraan en insmeren met tattoo Bepanthen nazorg zalf, en dan heb je nergens last van.. Een aanrader, bij deze Isaan Tattoo Studio ,Hezelstraat Nijmegen.
Hi Corina! Wat fijn om te horen allemaal!
En wat fijn dat de tattoo goed heelt!
Dankjewel voor je review!
Fantastische ervaring: Top shop, ik voelde me meteen thuis. Prettige communicatie. En prachtige tattoos uiteraard! We hebben een matching tattoo laten zetten, door Belinda. De volgende afspraak voor een tattoo is al gemaakt!
Dankjewel Esther!!
Zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Een hele mooie tattoo van onze overleden hond. Ik geniet er nog iedere dag van om er naar te kijken. De sfeer was gezellig en gastvrij.
Dankjewel Saskia ! Lief van je! Geniet van je aandenken’
Fantastische ervaring: Sharinda did my tattoo! She was very nice and very helpful with such a positive attitude. A real angel. She designed and tattooed me all in 2 hours! Definitely recommend this place, everyone is very friendly
Hi Eva! Thank you very much! Lover that you got a tattoo by our apprentice and piercer! Thank you!!
Fantastische ervaring: I got both my first and second tattoo here. The atmosphere is very warm and welcoming, with an amazing playlist always playing in the background. Everyone inside is like a happy little family and they make you feel right at home. I got both of my tattoos from Ice, who is very chill so great for an anxious person like me. He was very attentive when designing and placing the tattoos, always checking in with me. I can't wait to come back and get more tattoos. Thank you for the amazing experience :)
Hi Deniz!
Thank you very very much!
So lovely, glad to have you here
And so gappy you took this time to write this review!
See you soon
Fantastische ervaring: Got my belly botton pierced by sharinda. Literally the sweetest and chillest person ever. It didn't hurt and was quick and as someone who's slightly afraid of needles she was very kind and made me feel comfortable.
Awh thank you very much ! We agree that Sharinda, is sweet and chill and comfortable!
Thank you
Fantastische ervaring: Ruim 1 week geleden een tatoeage laten zetten bij Belinda. Ik ben bij Isaan Tattoo gekomen door de goede reviews en die zijn absoluut terrecht. Het binnenkomen voelt comfortabel. Je wordt warm ontvangen. Er wordt geluisterd naar je wens en het contact verloopt gedurende de afspraak prettig. Je krijgt goede en duidelijke instructies. Het resultaat is prachtig. Ik ben heel blij met mijn nieuwe tattoo. Een absolute aanrader!!
Hi Sharon! Dankjewel voor je complimenten!
We zijn blij dat je ervaring zo goed verlopen is en dankbaar dat deze reviews je bij ons bracht!
Tot wellicht een volgende
M keer!
Fantastische ervaring: Eindelijk weer een fijne tattooshop in de buurt gevonden. Heerlijke sfeer en vibe voelde awesome
Hey Ray Thank you!! Geniet van je nieuwe aanwinst!
Fantastische ervaring: Een hele goeie ervaring gehad ze waren heel lief en schoon echt een aanrader!
Hi Nandini, dankjewel voor je review. Geniet van je tattoo!
Fantastische ervaring: Voor het downsizen van een Helix (elders gezet) een aantal keer hier geweest. Ik kon zelfs terecht op een dag dat ze eigenlijk dicht zaten ivm een “complicatie” en een naderende vakantie. Hele vriendelijke, behulpzame mensen en gemoedelijke sfeer in de Studio. Zeker een aanrader!!
Hi Eva,
Dankjewel voor je complimenten, fijn om te horen dat je ervaringen zo goed verlopen zijn.
We horen het graag of we je weer ergens bij kunnen helpen!
Fantastische ervaring: Ik heb vandaag bij Dieke mijn eerste tattoo laten zetten. Wat een goede service, uitleg, fijne sfeer, toewijding en professionaliteit. En dan vergeet ik ook de goede nazorg nog die ze meegeven. Kan niet beloven dat ik hier niet meer terugkom voor nummer 2. Ps Dieke, over 4 weken kom ik even langs om te laten zien hoe het geworden is.
Hahah hi Marc,
Wat leuk om te horen! We zien graag de geheelde versie!
Tot snel
Fantastische ervaring: Afgelopen week 3 tattoos laten zetten bij Belinda, en afgelopen jaar 1 bij Dieke. Beide keren mega warm ontvangen en er hangt over het algemeen een hele gemoedelijke sfeer. Kortom, hele fijne ervaring en heel blij met de tattoos!
Hi Lotte,
Wat leuk dat je zo blij bent met je tattoos en je op je gemak voelt bij onze artiesten!
Tot hopelijk een volgende keer!
Fantastische ervaring: Ice, YOUR THE MAN!! Prachtig kunstwerk op m’n rug laten zetten door ice, heel erg blij mee! En wat een leuke warme shop hebben zij zeg, iedereen is welkom en je voelt je gelijk thuis, lekkere muziek op de achtergrond en een hele chille vibe, ik kom zeker terug, tot snel!
Khap khun maak ka! Een hele eer je rug tattoo te mogen zetten!
Heel erg bedankt en hopelijk tot snel!
Fantastische ervaring: relaxte sfeer tattoo super gezet
Hi Kah! Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je complimenten!
Fantastische ervaring: Heel prettig geholpen, al vanaf de eerste stap. Fijn mailcontact, mooie ontvangst in de studio en samen rustig de laatste details kunnen doornemen en aanpassen naar wens. Ook na afloop duidelijke instructies ontvangen, goed geholpen met aftercare en als resultaat een schitterende tattoo :)
Hi Jeroen! Wat fijn dat je gehele ervaring van A tot Z zo goed verlopen is en opgevallen is! Dankjewel voor de warme woorden en complimenten!
We zien je graag terug! Geniet van je aanwinst!
Fantastische ervaring: Tattoo door Dieke gezet. Fijn meegedacht, goede en laagdrempelige sfeer in de zaak en heel blij met resultaat!
Hi Ingeborg! Bedankt voor je fijne woorden! Geniet van je kersverse tattoo! En hopelijk tot ziens
Fantastische ervaring: Fijn & gezellig!
Precies waar we voor gaan! Dankjewel Bert!
Fantastische ervaring: Voor het eerst naar deze shop gegaan voor een flat helix piercing en mijn schoonmoeder voor oorbellen en een kleine tattoo. Wij zijn terecht gekomen in een warm bad en in ontzettend goede en professionele handen! We zijn allebei echt heel blij met het eindresultaat! Zeker een aanrader! Mijn volgende afspraak staat al gepland. :)
Hi Danielle! Wat een feest om met zo veel nieuwe aanwinsten de deur uit te gaan! Dankjewel voor het vertrouwen! Tot snel
Fantastische ervaring: Kwaliteitszaak met hart voor de mensen en een fijne sfeer, jong en oud is welkom en ze hebben verschillende artists met verschillende stijlen, aanrader!
Hi Elmo! Dankjewel voor je warme woorden! Fijn dat dit allemaal voelbaae is! Tot een volgende keer
Fantastische ervaring: Ik heb vorige week een tatoeage laten zetten bij Julia, wat een ontspannen sfeer en lieve mensen! Ze nemen uitgebreid de tijd om je ontwerp te bespreken. Ik kom zeker nog eens terug!
Hi Alies! Dankjewel voor je warme woorden en complimenten! Yulia heeft zeker een prachtige tattoo voor je verwezenlijkt! Tot snel!
Fantastische ervaring: Hele fijne sfeer direct als je binnen komt. Ice begroet je vrolijk en laat je direct welkom voelen. Sharinda heeft me heel goed geholpen met het zetten van een neus piercing. Ze neemt de tijd en heeft persoonlijke aandacht voor je. Al met al een hele fijne ervaring!
Hi Lisa! Dankjewel!! Geniet ervan en hopelijk tot ziens!
Fantastische ervaring: Super aardige mensen, echt een fantastische mooie tattoo gezet. Lief onthaal en heerlijk bakje koffie kom hier zeker terug!
Hi Raphealla! Dankjewel! Wat fijn om te lezen dat de gehele ervaring en de tattoo naar wens waren! Tot een volgende keer
Fantastische ervaring: Super aardige mensen goed geholpen goede instructies mooi eindresultaat
Hi Ricardo! Dankjewel voor de complimenten! Geniet ervan!
Fantastische ervaring: Sharinda heeft ons superlief geholpen, ze nam alle tijd en luistert precies naar wat je wil. Aanrader!!!
Hi Guusje! Wat fijn dat je zo fijn geholpen bent door onze Piercer!
Fantastische ervaring: Just got done with my tattoo! Amazing shop! The shop has a vibe you have to experience! Belinda is an amazing artist! And I will definitely be back!
Hi Ruben! Thank you so much for your compliment. Happy you so happy about it! Hope to see you back
Negatieve ervaring: They are friendly and I got really good tattoo but I got 2 times piercing and two times they were in wrong size. It eneded up cutting my lip and I had to go another tattoo place and got way better consultant. I also had trouble two times abouts pricing they gave me. They said different pricing in WhatsApp and face to face, they seem they don't have proper communication about that. I would advise only for getting tattoo but not for piercings.
Hi Esra,
Thank you for your review and for sharing your experience with us. We’re happy to hear you were pleased with your tattoo and that you experienced our studio as friendly and welcoming.
Regarding the piercing: when you first visited us about the jewellery size, we explained that piercing jewellery cannot normally be exchanged after purchase for hygienic reasons (similar to earrings). In this situation there seems to have been a misunderstanding in communication, and a new piece of jewellery was provided without the original piece being returned.
You later requested a 6 mm size specifically. At that moment the piercer was not present, but we still made sure the jewellery you asked for was available and explained how to insert it safely. With lip piercings, swelling and healing can influence which size fits best, which is why sizing sometimes needs adjustment during the healing process.
We’re sorry that the communication about sizing and pricing felt unclear to you — that is never our intention. We always try to help clients as best as possible and appreciate feedback when something could have been clearer.
We wish you all the best with your tattoo and healing process.
Team Isaan Tattoo Studio
Fantastische ervaring: Zo leuk deze kennismaking met Dieke en handpoke! Wat een fijne ervaring en ik ben superblij met het resultaat!
hi Rian wat fijn om te horen! hopelijk tot ziens en veel plezier ervan!
Fantastische ervaring: Toen ik binnen kwam iedereen gaf je een warm welkom. Mijn eerste tattoo heb ik hier gezet en hij is heel mooi genezen. Heel erg bedankt
Hi Fenne! Dankejewel ! en hopelijk binnenkort je tweede, we voelen ons vereerd!
Fantastische ervaring: Vandaag bij isaan geweest en geholpen door yuliia. Super fijne sfeer en het personeel is heel vriendelijk. Voor de rest een leuke studio en er wordt goede kwaliteit geleverd. Zeker tevreden!
Hi Valerie, dankjewel voor je lieve Review!
Geniet van je tattoo!
Fantastische ervaring: Prachtige tattoo door Yulia laten zetten. Vanaf het eerste contact moment met Isaan tattoo tot het moment dat ik de deur met m'n nieuwe tattoo de deur uitliep was de communicatie en het complete plaatje super! Fijne mensen, leuke en ongedwongen sfeer, hier moet je zijn als je in Nijmegen een tattoo wil laten zetten!
Hi Gerlof Jan! Wat een warme review! Bedankt! Fijn om te lezen dat je ervaring zo goed is en het resultaat ook!! Tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Ik heb mijn tattoo laten zetten bij Dieke. Het contact was super fijn en ze heeft goed geluisterd naar mijn ideeën en feedback. Ik kom zeker nog een keertje terug!
Hi Jasmijn! Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je review! We zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Afgelopen week laten tatoeëren bij Isaan Tattoo studio in Nijmegen. Hartstikke tevreden, mooie tattoo, goed gezet en aardig personeel.
Hi Ricardo, dankjewel voor je review! Blij om te lezen dat je zo tevreden bent over je tattoo en over ons!
Fantastische ervaring: Wat leuke studio. Goed geholpen hele aardige mensen.
Hi Abbygeal! Dankjewel!!!
Fantastische ervaring: Super! Heb samen met mijn dochter een neuspiercing laten zetten. Warm welkom en voelde ons meteen op ons gemak, een echte aanrader
Hi Diliana! Wat gaaf om dat samen te doen! Geniet ervan en hopelijk heelt het voorspoedig! We zien jullie graag terug. Dankjewel voor je warme review!
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen bij het zetten van mijn navelpiercing! Er wordt goed de tijd voor je genomen en zijn heel lief
Hi Floor, dankjewel voor je review! Fijn dat je bij ons kwam!
Fantastische ervaring: Got a lip piercing here, the piercer was very sweet and the whole vibe of the shop is just very welcoming. She pierced it VERY straight and wasn’t painful at all. I’ll definitely be coming back here! Such nice and lovely people. Thanks guys for the great experience! ❤️
Hi Alyssa, thank you very much for your lovely review! Happy to hear that everything went so well!
Hope to see you back!
Fantastische ervaring: Get all your piercings and ink here!
Awh! So sweet!! Dankje Mark!!
Fantastische ervaring: Vandaag een tattoo laten zetten met mijn zussen! Super fijne sfeer in de studio & mega blij met het resultaat, dus thanks! :)
Hi Meike, wat fantastisch om te lezen! Geniet er samen van! Dankjewel voor je Review
Fantastische ervaring: Best place to get a piercing!!
Oh thank you very much!
Fantastische ervaring: Ik had een hele fijne ervaring bij deze mensen, en een mooi eindresultaat❤️
Hi Anna! Wat fijn om te horen! Geniet van je Tattoo!! Hopelijk tot ziens!
Fantastische ervaring: Ik heb nu zo’n 5 maanden geleden mijn tatoeage hier laten zetten en hij is perfect! iedereen die m ziet die vind dat de details en alles echt super mooi gezet zijn! ben er erg blij mee en heb de shop aan meerdere mensen aangeraden, voor mijn volgende tatoeage kom ik hier weer terug.
Hi Jainey, wat fijn om te horen!! Dankjewel voor je warme review!
Fantastische ervaring: I had an amazing experience yesterday! I finally completed my sleeve, which Ice originally started at the former studio in Driebergen. I traveled to Nijmegen to have him finish it, and it was absolutely worth it. I’m happy with the result! the whole piece came together beautifully. Highly recommend!
Hey Esmee,
Ja wat leuk dat je helemaal naar ons toe bent gekomen! Heel fijn om je sleeve af te maken en je weer in de stoel te hebben!
Bedankt voor je fijne review! En hopelijk tot ziens!
Fantastische ervaring: Ik heb een poosje terug een neuspiercing laten zetten door Sharida. Ze was heel aardig (de andere mensen die aanwezig waren trouwens ook) en dacht mee over een passend sierraad. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met mijn piercing, dus dat is ook een goed teken:))
Hi Anna,
Dankjewel voor je fijne review. En wat fijn om te lezen dat je ervaring en je piercing zo goed bevallen. We wensen je een voorspoedige heling toe!
Fantastische ervaring: really chill when I changed my design, and just kind people all together
Hi Tycho,
We really want you to get a tattoo you want. Happy your experience was so chill!
Thanks for your review!
Fantastische ervaring: Super fijne ervaring met Dieke! Ik en Sam zijn super super blij met hem eindresultaat. Heel erg bedankt Dieke voor de gezelligheid en Isaan Tattoo Studio voor de rustige en vooral sfeervolle plek!
Hi Jolijn, wat fijn om te horen! Dankjewel voor de complimenten!
Geniet beiden van jullie nieuwe tattoos! En tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Ik heb een paar weken terug mijn eerste tattoo laten zetten door Ice. Ik ben super blij met het resultaat! En wat kom je daar in een warm bad binnen. Mabel Dieke en Ice zijn super lief voor je!
Hi Elsa! Bedankt voor je review! Wat fijn dat het je allemaal zo goed bevallen is! Heel veel plezier van je Tattoo!
Fantastische ervaring: Deze mensen waren echt heel lief! Heel verwelkomend en geruststellend. En ze werkten heel netjes en voorzichtig.
hi Fleur, bedankt voor je warme review! Heel fijn om te horen! tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Gisteren een hele mooie tattoo laten zetten door Ice, echt heel erg blij mee. Contact is makkelijk, je wordt vriendelijk geholpen, de sfeer is fijn en bovenal is de tattoo echt super tof geworden! Ik kom zeker terug!
hi Twan, wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je complimenten! Geniet van je nieuwe tattoo!
Fantastische ervaring: Echt een aanrader! Mijn tattoo is gezet door Dieke en ik ben supertevreden. Ze is heel vriendelijk, denkt goed met je mee over het ontwerp en neemt echt de tijd voor je. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Zeker een aanrader!
Hi Jesse, Wat fijn dat je ervaring en het resultaat zo bevallen! Bedankt voor je warme review, en hopelijk tot ziens!
Fantastische ervaring: Samen met een vriendin van mij onze neus laten piercen bij Isaan! Soms kan ik me best een “nummertje” voelen bij een tattoo/piercing shop maar dat was hier totaal niet!! Ze werken hier met aandacht en het voelde als een safe space :) dikke aanrader
hi Livia, bedankt voor je compliment, precies dat wat we ook proberen neer te zetten! Dankjewel!
Fantastische ervaring: Erg fijne tattoo shop erg vriendelijke mensen die je goeie informatie geven. Ervoor maar ook een stukje nazorg
Dankjewel!
Heel fijn compliment om te ontvangen!
Fantastische ervaring: Super lieve mensen, gezellige sfeer en de tattoo is super mooi gezet!
hi Lin!
Wat lief van je! Veel plezier van je nieuwe aanwinst! en tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Hele lieve mensen! De tattoo is echt super mooi gezet en de sfeer is heel relaxt! Zeker een aanrader
hi Dewi Noa! Wat lief van je! Dat is precies wat we proberen te realiseren. dankjewel voor je feedback! Geniet van je nieuwe aanwinst en hopelijk tot ziens!
Fantastische ervaring: Afgelopen zaterdag samen met een vriendin een neuspiercing gezet hier. We werden super vriendelijk ontvangen en geholpen. We hadden namelijk geen afspraak gemaakt, maar ze maakte toch even de tijd voor ons. Een hele fijne ervaring met een mooi resultaat!! Erg bedankt <3
hi Inge, dankjewel voor je warme review! Geniet van jullie nieuwe neus piercings!
Fantastische ervaring: Tot nu toe alleen maar bewonderende en positieve reacties op mijn laatste tattoo. Mensen zijn onder de indruk van de details en precisie. Ice doet zijn werk geduldig en is een echte artiest. En Ice en Mabel zijn zorgzaam, belangstellend, en in de studio is er altijd een fijne sfeer. (Dick Split)
hi Dick,
Wat lief! Dankjewel voor je warme review! Geniet van je nieuwe aanwinst, en hopelijk weer tot ziens!
Fantastische ervaring: Hele mooie tattoo vandaag laten zetten, prettige sfeer. Nette tattoosalon.
hi Kim!
Bedankt voor je Review! Veel plezier met je Tattoo en we zien je graag terug
Fantastische ervaring: Echt super blij met en de tattoo en de sfeer in de studio! Echt een aanrader!
Hi Ronah,
Dankjewel voor je warme review! Lief, Tot hopelijk een andere keer!
Fantastische ervaring: Absoluut een aanrader. Mabel en Ice zijn erg vriendelijke en gemoedelijke mensen. Blij met het eindresultaat! :)
Hi Sander,
Dankjewel voor je warme en lieve review! Geniet ervan en hopelijk tot ziens!
Negatieve ervaring: Werken totaal niet hygiënisch slechte zaak
Dank voor uw review.
Bij ons staat hygiëne altijd voorop: alle materialen en sieraden worden direct uit gesteriliseerde verpakking gebruikt, altijd. Ook tijdens uw bezoek, toen wij officieel al gesloten waren (zoals op het bordje stond) - hebben we u geholpen met het maken van een afspraak en het verwisselen van uw sieraad.
Daarbij hebben we u duidelijk uitgelegd dat bewegingen na het wisselen het kopje los kunnen maken. Jullie verlieten de studio tevreden.
Nadat het hartje later losraakte, hebben we contact met uw vrouw gehad en twee opties aangeboden: uw oude kopje opnieuw plaatsen of €10 korting op een nieuw kopje. U heeft ervoor gekozen deze opties niet te gebruiken.
Wij vinden het jammer dat u de ervaring zo heeft beleefd, maar dit staat los van onze hygiënestandaarden.
—
Mabel
Fantastische ervaring: Absolutely excellent service ❤️ I came in thinking I’d lost the front piece of a fresh conch piercing (done by another piercer). Sharinda was incredibly kind, patient, and helpful while assisting me in choosing a replacement. Shortly after, we realised the piercing hadn’t fallen out at all… my skin had actually grown over it Getting it out was extremely painful and difficult, but the entire team was nothing but caring and supportive throughout. They held my hand, offered me a drink, and gave me time to recover. In the end, I had to go to the GP for urgent care, and when I returned to get the earrings sterilised, Mabel was genuinely concerned and relieved to hear that everything had gone well. Their care and kindness truly went beyond service. I really appreciated how invested everyone was in how I was doing, even while I was very much swearing through the pain. Sadly, I now have to let the piercing heal, but I’m grateful for their honesty and the way they managed my expectations so responsibly. I’ll definitely be back at Insaan to get it redone! Thank you all again for your kindness and exceptional service (and sorry again for the involuntary swearing!). Everyone (including the other customers) was so warm and welcoming. I can’t recommend Insaan enough! ❤️❤️
hi Melina,
Thank you for your very warm review! I hope your ear will heal well! Please stop by to let us know and hopefully we can pierce you and make you happy with a piercing that will hopefully stay visible!
ps. The cookies were delicious!
Fantastische ervaring: Nu een week geleden hier geweest om 2 piercings te laten zetten. Heerlijk knusse sfeer en er werd heel fijn de tijd genomen om te kijken en luisteren naar je ideeën. Had een vraag of ik een tattoo die ik al heb kon laten aanpassen en ook hier werd gelijk even naar gekeken en meegedacht. Heel erg tevreden :)
hi Sarah,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Veel plezier van je piercings! En we zien je graag eens terug!
Fantastische ervaring: Vanmiddag spontaan een afspraak gemaakt, en er was meteen plek! Bij binnenkomst word je al gelijk warm ontvangen en op je gemak gesteld, wat een onwijs lieve mensen! Er word goed geluisterd naar je wensen, en advies gegeven. Sharinda heeft me erg op me gemak gesteld en is professioneel te werk gegaan. Ik ben onwijs blij met het resultaat…. Ik kom hier zeker vaker terug!
hi Sam,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat fijn dat dit zo naar wens verlopen is
We zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Fijn geholpen en een nieuwe mooie piercing erbij!
hi Britt,
Wat fijn! geniet ervan!
Fantastische ervaring: In de afgelopen 3 maanden deze 2 prachtige tattoo's laten zetten door Ice. Ik heb me laten doorsturen naar Isaan Tattoo Studio door een vriendin die al jaren blij is met het werk van Ice en ik ben op mijn beurt ontzettend blij dat ze me deze tip heeft gegeven! De sfeer in de studio is heel gemoedelijk en professioneel en Mabel en Ice zorgen er beiden voor dat je je 100% comfortabel en welkom voelt. Ik ben verschrikkelijk blij met de tattoo's die Ice voor mij heeft ontworpen en hoe vakkundig en gedetailleerd ze gezet zijn (maar ik denk dat de foto's wel voor zich spreken ). Ik kom hier zeker terug voor toekomstige tattoeages!
hi Naomi,
Dankjewel voor je warme review! We zijn heel blij dat je terug bent gekomen en zo happy de deur uit gaat!
Bedankt voor het uploaden van de fotos!
Tot een volgende keer!
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen en super aardige mensen!
HI Maayke, Dankjewel! Geniet van je nieuwe Piercing!
Fantastische ervaring: Super leuke sfeer en vriendelijk. Oorpiercings ging heel makkelijk
hey TJ,
Thanks voor je review, geniet van je nieuwe piercings!
Fantastische ervaring: Heb een septum laten zetten. Het piercen zelf ging heel soepel en het was een leuke ervaring :)
Hi Jasper, Fijn dat het zo soepel verliep! Loop gezellig nog eens naar binnen!
Fantastische ervaring: Vriendelijk en kundig personeel. Nette zaak.
Thanks Naomi! Geniet van je sleeve! Zie je snel terug om het verder af te maken!
Fantastische ervaring: Ontzettend fijne ervaring gehad met Dieke! De tattoo ziet er schitterend uit! En het was een ontzettend vriendelijke en fijne service!
Hi Rick, Thanks voor je warme review! Wat fijn om te lezen dat het zo goed is verlopen en dat je zo tevreden bent over je tattoo! Geniet ervan!
Fantastische ervaring: I got an ear piercing and jewelry change. The quality of the piercing jewelry and service is very high. Sharinda is very friendly and goes above and beyond to help customers feel comfortable. Perfect for anxious customers or first piercing. This shop welcomes both Dutch and English speakers.
hi Juliana,
Thank you for your warm compliments! We are happy your experience was so good and you are happy with your new Gems!
Let us know how the healing process is going!
Fantastische ervaring: Deze tattoostudio is een aanrader! De eigenaren Ice en Mabel zorgen voor een relaxte sfeer in deze fijne shop. Dieke heeft alle tijd genomen voor het ontwerp, voorbereiding, uitvoering en nazorg. Ze is een te gekke kunstenaar die mij een prachtige handpoke tattoo heeft gegeven. En niet onbelangrijk als je er een dag naast moet liggen: een fijn mens :)
Hi Myrthe! Wat een lief en warme review! Heel erg bedankt, wat fijn dat alles naar wens verlopen is! Geniet van je handpoked tattoo!
Fantastische ervaring: Me and my sister had a really great experience! We got a matching tattoo and were each individually consulted to get everything fitted to our expectations. Everyone was really nice and we felt hearty welcomed. Can definitely recommend!
hi Mo,
Thank you for your review! We are happy your experience was so good and that it matched your and your sisters expectations!
Fantastische ervaring: Ondertussen m’n 3e tattoo van Ice. Wederom een waar kunstwerk. Supergezellige shop, lieve mensen en kwaliteit. Wat wil je nog meer? Nogmaals enorm bedankt Ice en Mabel
Hi Alexander,
Dankjewel voor je warme leuke review!
Tot de volgende keer!!
Fantastische ervaring: Pretty chill place with amazing vibe! I recommend to get it tattooed if you want amazing experiences! Nice artist 10/10
Thank you so much! Happy to read your experience was so good and you are happy with your new tattoo!
Hope to see you back soon!
Fantastische ervaring: Septum laten zetten bij Sharinda. Ik was best bang voor eventuele pijn maar kwam helemaal tot rust. Ze legt fijn en rustig uit en je kan alles vragen. En het zetten van de piercing gaat snel en je krijgt de keuze dat ze je er doorheen praat of het zet, puur wat jezelf fijn vind. Top service en kwaliteit! Ik kom zeker terug!
hi Fleur! Wat fijn om te lezen dat je ervaring zo relaxed was! We zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Ik heb vandaag bij Sharinda een piercing laten zetten. Ik zat al heel lang met het idee en heb bij Sharinda de goeie match gevonden. Het was mijn eerste piercing dus ik had veel vragen maar ze heeft op alles antwoord of uitleg kunnen geven, ook dacht ze goed mee over de plek en door haar spontaniteit kwam ik terecht op een sieraad dat veel beter past bij mij! Ze werkt netjes, schoon en babbelt ook gezellig met je (zowel voor informatie als gezelligheid), voor een volgende piercing ga ik zonder twijfel terug naartoe gaan, zelfs met een reistijd van 2 uur.
Hey Jade! Wat fijn om te horen dat je ervaring zo goed verlopen is!
Geniet van je piercing en we zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Mijn vader en ik gingen voor een gezamelijke tattoo. We werden heel fijn geholpen en ondersteund. We werden getattooerd door Dieke, wat een hele mooie tattoo is geworden door middel van onze fijne communicatie en haar talent. Ook hebben we ice en mabel ontmoet die allebij super aardig en vriendelijk waren. Voor de rest hangt er een erg rustige sfeer met fijne muziek en een tv voor wat afleiding. Kort om echt een aanrader voor je tattoo, ik ga hier graag nog naar terug!
Hi Simone! Wat fijn dat je zo’n goede ervaring bij ons hebt gehad en je tattoo van Dieke zo mooi vindt!
Zien je graag terug!
Fantastische ervaring: Super toffe tattoo studio op de lange hezel! Relaxte en huiselijk sfeer, fijn team en super vette stijl. Alleen maar top
Hey Brian, Thanks voor je warme Review! Heel tof om te lezen! Happy dat je zo blij bent met je tattoo en onze studio!
Tot snel!
Fantastische ervaring: Fine line tatoeage gezet. Zag er heel netjes uit en precies wat ik wilde. De artiest zorgde er ook voor dat je goed op je gemak voelde. Leuke werknemers en heel verzorgd plekje. Super blij mee!!
Hi Melody, Thanks voor je complimenten! Wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en tevreden bent met je tattoo! Hopelijk tot een volgende keer!
Laat uw mening over Isaan Tattoo Studio:
Isaan Tattoo Studio verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere makelaarskantoren die u mogelijk interesseren
Skin-A-Matic ℬ
Tattoo Saunders & Suelz Art.
L'Extrémiste Beauty
Voeg uw makelaarskantoor gratis toe aan onze directory
Als u een makelaarskantoor beheert en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis verschijnen.