Noctum Tattoo Studio
Noctum Tattoo Studio on tyylikäs tatuointistudio Espoon Matinkylässä, vain muutaman minuutin metromatkan päässä Helsingistä. Meiltä saat yksilöllisiä ja laadukkaita tatuointeja eri tyyleissä, kuten fineline, realismi ja blackwork. Studiomme sijaitsee rauhallisella sisäpihalla, ja meiltä löyty ilmainen pysäköinti sekä hyvät julkiset yhteydet. Tutustu artisteihimme ja varaa aikasi helposti verkossa!
.
.
Noctum Tattoo Studio is a stylish tattoo studio in Matinkylä, Espoo, just minutes from Helsinki by metro. We offer high-quality, custom tattoos in styles like fineline, realism, and blackwork. Our studio is located in a peaceful courtyard with free parking and easy public transit access. Discover our artists and book your session now!
- monday: 12h-15h
- tuesday: 12h-15h
- wednesday: 12h-15h
- thursday: 12h-15h
Fotos de Noctum Tattoo Studio
Noctum Tattoo Studio:
: The studio is nice and clean, the service is immaculate and the people are top-notch! I'll be definitely coming back again!
Thank you so much Jenni for the kind words! Can’t wait to see you again! ✨
: Suosittelen vahvasti, henkilökunta oli todella ystävällinen ja paikka muutenkin todella makee. Sasha teki hyvää jälkeä tatuoinnin kanssa
Kiitos paljon Alex! Tosi mukava kuulla!
: Thank you Chi! Amazing art work and super nice studio✨
Thank you so much Heidi! ✨
: Kiitos oli hyvä kokemus ja olet todella ammattilainen
Kiitos palautteesta!
: Todella mukavaa porukkaa ja sain juuri semmoisen tatuoinnin mitä halusinkin. Saatiin valmiiksi muutamassa tunnissa ja laatu oli todella hyvä!
Kiitos paljon Milo! Tosi mukava kuulla!
: Todella mukava ja rento paikka .Saul teki todella hienoa jälkeä . Uusi aika jo varattuna
Kiitos paljon, tosi mukava kuulla! Nähdään pian!
: Absolutely thrilled with how my tattoo came out - first time doing a bigger, visible piece and could not be happier. Saul killed it!! Will be coming back for more!!
Amazing! Thank you so much! Hope to see you soon again!
: The artist was awesome and she was so nice
Thank you Suski! Hope to see you soon again!
: Aivan mahtava tatuointiliike. Rento tunnelma ja hyvä palvelu. Tatuoinnista tuli juuri sellainen kun halusin. Ehdottomasti suosittelen paikkaa.
Ihana kuulla, kiitos paljon Suvi!
: Thanks alot to the Team of Noctum and especially Chi for taking me in on Short Notice ❤️ Thanks for the Memories! and Please go here, they are really nice :3
Thank you so much! Hope to see you again some day!
: Kiva, rauhallinen paikka. Taitava ja tarkka tatuointi, olen erittäin tyytyväinen.
Kiitos paljon Merja, ihana kuulla!
: Noctum matinkylä on matkan arvoinen paikka. Pääset helposti julkisilla omenaan ja sieltä vaja 10 min kävely. Turvallinen paikkakunta kävellä myös nuorelle naiselle. Asun itse ulkomailla, olin suomessa Isäni hautajaisissa ja päätin viime minuutissa että haluaisin muistoksi pienene tatuoinnin. He teettivät minulle ajan seuraavana päivänä. Studio on aika iso, ja kodikas. Monta eri artistia paikalla ja vaikka minin tatuointi oli pieni ja yksinkertainen siellä or isoja, kauniita taideteoksia meneillään. Suosittelen lämpimästi.
Kiitos paljon Yolanda! Toivottavasti näemme sinut jonain päivänä vielä uudelleen!
: The studio always feels very cozy and inviting, all the artists are very professional and friendly. Would 100% recommend
Thank you so much Eva!
: Super friendly and talented tattoo artist. The studio always feels cozy and clean with a friendly atmosphere, and the results are always so much better than I could have imagined.
Thank you Ira! We appreciate this!
: Julian did my neck tattoo. The experience was lovely and he was very accommodating. Super happy with the result!
Thank you Minka! Lovely to hear
: Friendly and super talented staff, clean and amazing studio. Everything from consultation to last appointment with the tattoo went smoothly. Added bonus for great playlists.
Thank you for the wonderful review! Hope to see you soon again!
: I went to the studio to get a tattoo with Javier Obregón (guest), to continue a previous project. The treatment at the studio was wonderful, as if I were an old client and friend of everyone. It's a pleasant place to be and with a very good attitude, always concerned and attentive to both Javier and me. I really have no words other than a thousand thanks for allowing me to be in the studio, a temple of art. I'll also add that I saw the work they did for other clients and it looked incredible. I didn't see a single person leave dissatisfied during the two days I was there getting tattooed. The professionalism of everyone who works there is evident. I highly recommend visiting the place and seeing the work they do there; you'll surely find the artist to bring your tattoo idea to life.
Thank you so much for your kind words! This means a lot to us! It was also really fun to have you at the studio, we hope that you stop by some day again!
: Increíble experiencia en Noctum, un estudio muy acogedor y con una gran calidad en su trabajo. Volveré pronto
Thank you so much! It was a pleasure to have you here!
: Todella hyvää palvelua ja rauhallinen ympäristö, tatuoinnista tuli juuri sellainen kuin halusin! Iso suositus!
Ihana kuulla! Kiitos paljon Mirka!
: I've visited 5 times for a sleeve and each time everyone was so friendly and welcoming. Really great environment and fantastic artists, just amazing people. The sleeve is being done by both Julian and Camilo (Mazutier).
Thank you Peter! It has been a pleasure to have you at the studio! Hope to see you soon again!
: I really loved Noctum. The studio is absolutely gorgeous and clearly has a lot of time put into making a comfortable environment. The staff are friendly, and my artist (Theia) was great. They explained everything and was sure to ensure I was laying comfortably while being tattooed. The work itself is beautiful as well and I'm soo happy with my tattoo!
Thank you for your kind words! We are happy to hear that you had a great experience with us!
: Wonderful service, a great atmosphere and amazing tattoo artists. A very professional and comfortable place to get tattooed! ✨️
Thank you Tiida for your review! We're very happy to hear that you had a great visit with us and we hope to see you soon again!
: Super expérience. L'équipe est très agréable et gentille. Thea étais a l'écoute pour mon tatouage
Merci beaucoup Delphine!
: Asiakaspalvelu on loistavaa ja työn jälki kaunista!
Kiitos paljon Rasmus! Ihana kuulla!
: I did a two-days-in-a-row session with Julian for a big dark work piece, and had a great experience from start to finish. I got in touch with Julian through Instagram and he showed interest and true openness to my personal taste since the beginning. First we had a video call to discuss the tattoo, because I live abroad and couldn’t pass by the studio. After that he asked me to send him as much references as possible in order to design the perfect piece for me. The first day of the session I was welcomed and made to feel comfortable right away. The studio is cosy, well furnished, and most importantly clean. They also have candy, sugar bars, and sodas available, which is a nice touch during long sessions. During my time there I had the chance to meet Theia, Saul, and Maz. They all looked like very nice people, even though I didn’t get much time to talk with them. Julian is a nice guy and a true professional: fast, focused, organized, competent, and a very good artist. I’m super happy with both the experience and the result. Highly recommended.
Thank you so much Alessandro! It was truly a pleasure to have you here and we hope to see you again some day!
: This studio really impressed me! The service was excellent, and the place itself is very elegant with a great sense of style. They guided me through every step of my tattoo process, and I felt comfortable the entire time. I always had very good communication with the tattoo artists working there. Truly a fantastic experience!! I recommend it!
Thank you Ana for this lovely review! We are very happy to hear that you had a great experience with us! Hope to see you soon again!
: Got my ink and design done by Julian, absolutely amazing work. Clean lines and an overall flawless result. The whole process was pain-free, even after working on the project across back-to-back days. The studio vibe was awesome, great atmosphere, friendly team, and top-notch customer service. I felt comfortable and at home the entire time. Can’t recommend this place enough!
Thank you Sebastian! Very nice to hear this and hope to see you soon!
: Kolme tatuointia jo haettu enkä suostu muualta hakemaan! Ehdottomasti suosittelen, laittaisin enemmänkin tähtiä jos olisi mahdollista.
Kiitos Roope ihanasta palautteesta ja tervetuloa takaisin!
: Very chill but very professional
Thank you for the review Otso!
: Todella hienoa jälkeä kaikilta ja erittäin mukava ilmapiiri studiossa!
Ihana kuulla! Kiitos palautteestasi ja toivottavasti nähdään taas pian!
: 10++ experience with julian. The design, shadows, lines and everything are amazing! Also Julian is very nice, chill and Down to earth person. 100% recommend
Thank you Jere! Really nice to hear that you had a great experience with us!
: Olipahan tatuoija! Julian teki törkeän hienon tatuoinnin käsivarteen. Ei voi olla muuta kuin todella tyytyväinen! Paikka oli siisti, rento ja mukava ja Julian ihan huippu jätkä! Kiitos vielä kerran! Ehdoton suositus Noctumille!
Kiitos Tom mukavasta palautteesta! On ilo kuulla että olet tyytyväinen
: Ehdoton suositus Noctumille! Theia tatuoi minulle todella taidokkaasti kuvan sääreen. Olen enemmän kuin tyytyväinen, kiitos vielä! Ilmapiiri oli hyvin lämmin, rento ja mukava. Liiketilakin on viihtyisä, siisti ja kivasti sisustettu. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Kiitos Marianne ihanasta palautteesta! Nähdään pian uudestaan
: Amazing all around! Super nice people, incredibly skilled artists, perfect hygene, cosy studio, extremely accomodating! I had a 6 hour tattoo session with Julian and it was great start to finish. He's a wildly skilled artist and tattooer and the tattoo turned out perfectly! Great taste in music too :) Highly recommended all around!
Thank you so much for your great review, we appreciate it
: Very professional staff!
Thank you for your review Bea! Hope to see you soon again!
: Yhtenä päivänä päätin etsiä lähimmän tatuointi paikan ja päädyin Noctumin tatuointi studioon. Ja sanon vaan, että paikka ja tatuointitaitelijat ovat aivan upeita tässä paikassa. Heti jo sisään tullessa paikka tuntuu hyvältä. Oman tatuointini teki Saul, joka tuntui lukevan ajatuksiani paremmin kuin itse sen suhteen mitä halusin. Pääsin myös kokemaan vierestä kuinka Julian teki aivan upean taideteoksen vieressä. Todella suosittelen tätä paikkaa niin paljon
Kiitos Nina! Ihana kuulla, että sinulla oli hyvä kokemus studiollamme ja toivottavasti näemme taas pian!
: Otin ensimmäisen ison tatuointini ja Tiia valikoitui sen tekijäksi. Kokemus oli erittäin mukava alusta loppuun ja oli uskomatonta nähdä miten Tiia sai alun pelkät ääriviivat heräämään eloon näinkin upeasti pienillä yksityiskohdilla. Lopputulos oli parempi mitä osasin kuvitella. Tatuointistudion sisustus oli myös erittäin hieno ja mieleenpainuva. 5/5 kokemus kaiken kaikkiaan.
Ihana kuulla, kiitos palautteestasi! Toivottavasti nähdään taas pian!
: 100% suositteleln studiota ensikertalaisille kuin konkareillekin. Työn jälki, asiakaspalvelu ja tilat erittäin ammattimaista. Tulen varmasti palaamaan noctumiin useaan kertaan
Kiitos palautteesta! Kiva kuulla, että oli hyvä kokemus. Toivottavasti nähdään pian!
: My tattoo artist was Julian, and i would highly recommend him as a tattoo artist. He was super chill company during the day, and the tattoo came out better than i’d even hoped! The studios atmosphere was also really nice, and Theia and Saul seemed amazing. Thank you!
Thank you for your review! So nice to hear that you had a great experience with us and hope to see you soon!
: Olen todella tyytyväinen lopputulokseen! Theian työ on huolellista, taiteellista ja yksityiskohdat ovat upeita. Tunnelma studiolta oli lämmin ja ammattimainen alusta loppuun.
Kiitos Charlotta ihanasta palautteesta, toivottavasti näemme taas pian!
: Studiossa esteettinen ja asiaankuuluva tunnelma, artistit erittäin mukavia ja osaavia! Iso suositus!
Kiitos Tommi palautteesta!!
: Top tier quality work in a chill enviroment with amazing artists. Will be visiting regularly!
Thank you so much for your feedback, hope to see you again soon!
: Mukava ja osaava henkilökunta sekä viihtyisä studio. Oli helppo ja vaivaton kokemus käydä ottamassa ensimmäinen tatuointi. Vahva suositus studiolle! Tatuoinnista tuli erinomainen!
Kiitos paljon mukavasta palautteesta, toivottavasti näemme pian uudelleen!
: Julian is very professional and the whole studio has a relaxed atmosphere! I highly recommend it. See you again soon :)
Thank you Katri for coming, hope to see you again soon!!
: Kokonaisuudessaan erinomainen studio ja artistit! Ilmapiiri oli lämmin ja vastaanottava. Julianin kanssa kommunikaatio ja oikean suunnan löytäminen haasteellisenkin projektin kanssa sujui kuin tanssi. Jos haluat laadukkaan paketin alusta loppuun, välineistä taiteelliseen visioon ja turvallisen paikan ottaa tatuointi niin suosittelen vahvasti!
Kiitos Riku ihanasta palautteesta, kiva kuulla että kokemuksesi oli hyvä
: Siistit tilat, hyvä sijainti, mukavaa henkilökuntaa ja todella siistiä jälkeä!
Kiitos Sami palautteestasi!
: Erittäin hieno studio täynnä ammattitaitoisia ja ystävällisiä artisteja. Mitään huonoa sanottavaa ei jäänyt kahden päivän session jälkeen. Julian teki taidetta omista ideoistani ja lopputulos on erinomainen. 10/10
Kiitos Otto mukavasta palautteesta, ihana kuulla että olet tyytyväinen tatuointiin!!
: Todella ammattimainen ja super ystävällinen tatuoija. Ensimmäistä tatuointia tytär ottamassa ja sai turvallisen fiiliksen myöskin äidille. Kertoi kivasti samalla kun teki. Paikka kivasti remontoitu ja todella siistiä ja kodikasta. Tatuoijamme oli artisti nimeltään Theia ja oli todella super taitava, täydet pisteet hänelle.
Kiitos Elina ihanasta palautteesta! On ilo kuulla että teillä oli hyvä kokemus❤️
: Rento ja viihtyisä ilmapiiri. Julian on todella taitava, rauhallinen, mukava, sekä tatuoi miellyttävillä otteilla. Ehdottomasti jatkoon.
Kiitos Viola palautteestasi!
: My first tattoo experience ever and I loved it! Loved the appointment and loved the tattoo. Theia is super talented, highly recommend!
Thank you Marika! It was a pleasure and hope to see you again soon
: My favourite Tattoo experience so far! I was tattooed by a Guest artist for 2 days in a row. The atmosphere was super welcoming. Beautiful spacious studio, something for every tattoo lover. Amazing art and artists I felt safe and comfy through the whole process Definitely super excited to continue the project and getting more goodness
Thank you so much Minx for your review, it was our pleasure to have you and hope to see you soon again!
: Great studio! Friendly, attentive and skillful artists, nice vibe, quality work. Saul delivered exactly what I asked with strong expertise and smiles
Thank you so much for your trust! ☺️
: Heti ensisilmäykseltä rakastuin Julianin tatuointi tyyliin, ja hänen käden jälkeen. Mielettömän taitava ja taiteellinen, joka tekee hyvin yksilöllisiä ja uniikkeja tatuointeja. Kommunikointi oli erittäin sujuvaa ja luontevaa, sekä yhteinen sävel löytyi heti. Ensiksi hieman jännitti pitkästä aikaa ottaa uutta kuvaa, mutta Julian teki vastaanotosta mukavan rennon ja rauhoittavan. Kaiken kaikkiaan rakastan uutta tatuointiani ja olen enemmän kuin tyytyväinen tämän päivän tatska sessioon. Kiitos erittäin paljon ja nähdään pian taas!
Kiitos Ville ihanasta palautteesta! On ilo kuulla kuinka tyytyväinen olet tatuointiisi. Tervetuloa takaisin ja toivottavasti nähdäänkin pian uudestaan!
: It’s being an awesome experience working with Saul (and I am sure the other tattoo artists there are super talented too) and apart from his incredible skills, what I appreciate the most is the fact that he truly cares about the client’s needs and he puts all of his soul in the tattoos he’s working on (from previous experience I can tell you that unfortunately not everyone does that). So definitely highly recommend tattoo shop!
Thank you so much Elena for your amazing review and for trusting us! See you soon! ☺️☺️
: Easy to communicate and had super pleasant session. Work quality was impressive and so happy with the outcome. Already planning some projects with them
Thank you so much for your review Jarkko!
: Kävin hakemassa ensimmäisen tatuoinnin täällä ja palvelu oli mahtavaa. Tatska näyttää hyvältä ja asiakaspalvelu oli todella hyvä. Suosittelen 100%
Kiitos Heidi ihanasta palautteesta! Toivottavasti nähdään uudestaan
: Tosi mukavaa palvelua ja kaunis tatuointi
Kiitos Roosa palautteesta!
: Tulin ottamaan ensimmäistä tatuointiani tänne nähtyäni Julianin aiempia töitä. Olen kaikin puolin tyytyväinen palveluun. Henkilökunta oli todella mukavia, ystävällisiä ja rohkaisevia koko tatuointiprosessin ajan. Julian on todella taitava ja hänen tekemisestään huokuu ammattitaito ja itsevarmuus. Vaikka olinkin alkuun peloissani menossa pois mukavuusalueeltani, sain jännityksen karistettua hyvin pian ammattimaisen henkilökunnan ansiosta. Kertaakaan ei ole tarvinnut murehtia, että tatuoinnista tulisi mitään muuta kuin upea.
Kiitos Joonas aivan ihanasta palautteesta, on ilo kuulla että ensimmäinen tatuointisi oli hyvä hyvä kokemus! Olet aina tervetullut takaisin ja toivottavasti näemmekin pian
: Staff is knowledgeable and helpful and the service is great. The place has a nice atmosphere
Thank you Eino for your feedback!
: Olin enemmän kuin tyytyväinen. Saul teki paneutuneesti hienoa työtä. Paikka oli todella miellyttävä ja työntekijät erittäin ystävällisiä. Extra plus por hablar espanol. Gracias del bonitos travajo♥️
Kiitos Karolina palautteestasi! Eres siempre bienvenida
: Great place, very friendly people; knowledgeable advice on what and where can be tattooed and how it’ll look and age. Highly recommended! English friendly
Thank you Pavel for coming!! Hope to see you again!
: Viihtyisä tila, osaavat tekijät, upea palvelu. Vahva suositus kaikille, jotka haluavat mustetta ihon alle!
Kiitos Antti mahtavasta palautteesta!
: I got a tattoo on 26.2.25. The person who tattooed me provided excellent service. I can't remember his name. The needle work was excellent. The work came out beautifully and I was very satisfied. The results were excellent after just one time and I will go back to get another tattoo with him.
Thank you so much for your kind words! Hope to see you again!!
: Työnjälki oli erittäin huolellista ja yksityiskohtaista, ja suunnitteluprosessissa hiottiin kaikki täydellisesti kohdalleen. En ollut tyytyväinen ainoastaan tatuointiin, vaan myös asiakaspalveluun. Kokonaisuudessaan miellyttävä kokemus! Kävin Theialla tatuoitavana.
Kiitos Eerika ihanasta palautteesta, mukavaa kuulla että olit tyytyväinen
: Professional work, helpful and friendly staff. Highly recommended. Definitely getting back for more.
Thank you Juuso!!
: Ammattitaitoiset tekijät, siisti paikka ja upea lopputulos! Saul on tehnyt kaikki tatuointini ja ne ovat useammankin vuoden jälkeen yhtä upeita. Suosittelen!
Kiitos Cecilia ihanasta palautteesta!!
: Mukava kokemus ensikertalaiselle ja lopputulos juuri mitä haluttiin. Ystävällinen ja huolehtiva henkilökunta. jos joskus näitä haluaa lisää niin tietää ainakin mihin mennä! Thanks Saul!
Kiitos Kari mukavasta palautteesta! Tervetuloa takaisin!!
: Loistavaa ja asiantuntevaa palvelua.
Kiitos Juhani!!
: Jos etsit tatuoijaa, joka yhdistää taidon, luovuuden ja täydellisen asiakaspalvelun, Julian on ehdottomasti oikea valinta. Suosittelen lämpimästi ja aion itsekin palata tänne vielä monta kertaa uudestaan. Julian ei ole vain tatuoija, vaan todellinen taiteilija. Hän kuuntelee tarkasti toiveita, antaa asiantuntevia ehdotuksia ja toteuttaa joka kerta designin täydellisesti. Lopputulos ylittää kaikki odotukset – tatuointi on kaunis, yksityiskohtainen ja juuri sellainen kuin olen sen toivoinutkin olevan. Hän tekee myös koko prosessista miellyttävän: hänellä on rauhoittava ja ystävällinen ote työhönsä, mikä saa olon tuntumaan rennolta heti alusta lähtien. Liike on siisti ja tunnelma mukavan rento, mutta samalla todella ammattimainen. Täydet 10/10
Kiitos Charlotta ihanasta palautteestasi! On ilo kuulla että kokemuksesi on ollut mukava
: The studio is very clean and professional, and the artists working there are very friendly and attentive, easy to communicate with, and they create a very relaxed and enjoyable atmosphere. I started a bigger cover-up project with Julian and he's been amazing, we bounced ideas back and forth, he gave me good perspectives and was easy for him to understand my idea, and we both worked together to create the final design. Definitely the best place for such a permanent decision as a tattoo. Can't wait to go back
Thank you so much Andrei for this amazing review, we really appreciate it❤️ It was a pleasure to have you and hope to see you very soon!
: wonderful space, lovely talented people, had a great time and adore my new tat by theia tattoo. 100/5 and much love
Thank you Elina, it was so good to have you
: A hotel-like experience! Complimentary drinks, comfy slippers, warm customer service and steady professional hands!
Thank you Jesse for your amazing feedback! Hope to see you again
: Teetin pienen, mutta sitäkin tärkeämmän tatuoinnin, ja lopputulos oli SUPER! Asiantunteva artisti Saul takoi haaveestani totta hetkessä. Voin ehdottomasti suositella. Plussana loistavat parkkipaikat ihan lähellä.
Kiitos Ekku ihanasta palautteestasi!
: Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu, iso suositus!
Kiitos Robert!!
: Kaikin puolin erinomainen kokemus käydä noctumissa!
Kiitos Jenny palautteestasi!!
: Moth is such a great a warmth person and tattoo artist. Very considerate and professional. The tattoo shop has a cool gloomy and steam punk style.
Thank you Miguel for your review, we hope to see you again!
: Kaikin puolin mieluisa ja rento tatuointikokemus! Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu, siisti sopivan persoonallinen studio ja upea pyydetynlainen lopputulos.
Kiitos Mikko palautteestasi!!
: I went to get a little treat for myself at their walk in day, and I got myself exactly what I wanted while it also exceeded my expectations! Service was very professional and friendly. I will definitely be back and would recommend these artist.
Thank you so much for your feedback Jonna-Julia! We hope to see you again
: Mahtava kokemus!
Kiitos paljon Minttu!!
: Todella hyvää palvelua ja jälki on aina ollut loistavaa suosittelen todella lämpimästi
Ihana kuulla Ville, kiitos!
: Amazing place, amazing artists, amazing people, can't only recommand it
Thank you so much for your feedback Germain!
: Asiakaspalvelu sekä työn laatu 10/10, todella vahva suositus!
Kiitos paljon palautteesta Toni!!
: Otin ensimmäisen tatuointini ja tein kyllä ihan nappivalinnan tullessani tänne! Todella tarkkaa ja ammattitaitoista työtä. Suosittelen vahvasti!
Ihana kuulla ja kiitos palautteesta Hilla!
: Huikeat tekijät ja siisti studio, vahva suositus!
Kiitos Tia!!
: Todella siisti studio ja mukavat artistit! Suosittelen jos haluat ammattimaista jälkeä!
Kiitos Netta palautteesta!!
: Got my first tattoo here and felt really welcomed and informed about the process etc. The tattoo was very beautifully and well done
Thank you so much Pinja for your review! We hope to see you soon!
: Really professional guys, their black work style is really, really good, and they are friendly. Highly recommended!
Thank you so much for your feedback!!
: Hyvää jälkeä
Kiitos palautteesta! Onko jotain missä voisimme parantaa?
: Tosi viihtyisä studio ja supermukava ja supertaitava Tiia, joka suunnitteli ja toteutti kuvan olkavarteeni. Kiva tunnelma ja asiantuntevaa työtä. Suosittelen!
Kiitos Hanna ihanasta palautteesta
: Walk-in Flash Day. Kävimme siskon kanssa tutustumassa paikkaan ja ottamassa pienet tatuoinnit molemmille. Ihana ja siisti paikka ja henkilökunta tosi ystävällistä. Julian teki meille toiveidemme mukaiset kuvat ja ollaan tosi tyytyväisiä <3 ! Varmasti tullaan uudestaan :)
Ihana Jenni kun tulitte Walk-in päivään ja kiva kuulla, että olitte tyytyväisiä!
: Amazing art, amazing staff, overall amazing experience!! ❤️
Thank you Eddy for coming!
: Lovely and helpfull people !!
Thank you Javier for your review!
: 100% suosittelen tätä studiota. Studio itse oli helppo löytää ja ilmapiiri oli rento. Taitavat artistit, osaa asiansa hyvin ja ovat mukavia. Olo oli tervetullut. I 100% recommend this studio. The Studio itself was easy to find, and the atmosphere was cozy. Talented artists who know what they are doing, and are super friendly. I felt comfortable and welcome the whole time.
Kiitos paljon palautteestasi, ihana kuulla että sinulla oli mukavaa!
: Useampi sessio käyty Julianilla tekemässä, ja aina yhtä positiivinen kokemus. Julian on huippu artisti, joka ottaa asiakkaan toiveet huomioon. Noctumilla myös uudet todella hienot tilat hyvillä kulkuyhteyksillä. Ehdottomasti suosittelen!
Kiitos Miro mukavasta palautteesta!
: Amazing place with the loveliest artists <3
Thank you so much!!
: Ihanin tatuoija!! Oon saanu mun tooan tatskan tänää ja kaikki on täydellistä ! :)
Kiitos ihanasta palautteesta!
: Mahtava palvelu ja erittäin osaava henkilökunta!
Kiitos!
: Kävin ottamassa reiteen tatuoinnin Julianilta ja todellakin haen muutkin tulevat tatuoinnit täältä! Mahtava mesta ja mahtavia tekijöitä... Tämä on se tekijöiden kahvi... eikun paikka☕☕☕
Hahah kiitos mukavasta palautteesta!
: Fantastisk studio!✨ Hadde en kjempefin opplevelse på Noctum Tattoo Studio. Det er rent og innbydende, og teamet er profesjonelt. Jeg fikk akkurat den tatoveringen jeg ønsket, følte meg trygg og godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!!!
Thank you Laura, for coming from Norway to get a tattoo
: ammattitaitoisia tekijöitä, ottavat asiakkaan toiveet tarkasti huomioon ja pitävät tilat siistinä ja hygienisinä! Ehdottomasti palaan tänne.
Kiitos Mirko!!
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once