Iron & Ink Tattoo Studios, Aarhus
- sunday: (closed)
- monday: 9h-16h
- tuesday: 9h-16h
- wednesday: 9h-16h
- thursday: 9h-16h
- friday: 9h-16h
- saturday: (closed)
Iron & Ink Tattoo Studios, Aarhus:
: The best
Vi bukker og takker mange gange Yuri :-)
Fornøjelsen helt på vores side. Vi håber at se dig snart igen.
Tak for at dele!
//Team I&I
: Tilbage i maj havde jeg en virkelig god oplevelse hos Iron & Ink i Aarhus. Naomi er super dygtig og jeg er meget glad for resultatet. Studiet er flot, og kommunikationen både op til og efter spillede bare. Jeg følte mig ihvertfald set og forstået under hele processen. Så 10/10 anbefaling herfra. Kommer helt sikkert igen ((:
: Mega godt sted! Jeg har fået lavet adskillige tatoveringer her og har været super tilfreds hver gang. Mega sødt personale, der lytter og giver gode råd. Det bliver helt sikkert ikke sidste gang!
: My second tattoo by by this company. As always a pleasure. Quality work, kept the time schedule and I am very happy with the result.
Thank you very much for your review! We’re glad to hear that your second experience with us was just as positive as the first. It’s great that everything ran on schedule and that you’re happy with the result. We appreciate your trust and look forward to welcoming you again in the future!
//Team Aarhus
: Greatings from Germany :) I'm very happy with my new tattoo. It's my first one that healed so well quickly! Anahita did her work very well with a lot of love and devotion and Anders is a very friendly and nice guy. I hope we see us again.
Hi Jessica!
Thank you so much for your kind review and greetings from Germany! We’re delighted to hear that your tattoo healed so well and that your first experience was such a positive one. Anahita will be happy to know her dedication made a difference, and Anders will also appreciate your kind words. We hope to see you again in the future!
//Team Aarhus
: Klasse service, rare mennesker over hele linjen Kæmpe skud ud til tatovør Juli (Aarhus afdelingen). Flot fyr, nem at snakke med, exceptionelt dygtig og detaljeorienteret Kæmpe kæmpe anbefaling herfra!
: Rigtig god oplevelse, lige fra booking af tid, eksekvering på dagen, selve resultaten, rådgivning om aftercare, mv. Et par af stregerne var lidt utydelige efter opheling og derfor blev den for nyligt tegnet op - også helt uden problemer i hele forløbet.
: Har kun gode ting at sige om Iron&Ink. Har fået lavet alle mine tatoveringer der og ved Iron&Ink i Vejle. De er super søde og imødekommende. Ikke en finger at sætte på dem eller deres super smukke arbejde
: 10/10
Tusind tak Anton! :-)
10/10 anmeldelse.
: Meget overbærende, og søde mennesker!
Tusind tak Maxim :-)
Det sætter vi enorm stor pris på!
Vi håber at se dig snart igen.
//Team Aarhus
: Kan 100% anbefales!
Tusind tak for Julie!
Din anbefaling betyder virkelig meget for os! Mere end du aner! :-)
Vi håber at se dig snart igen.
//Team Aarhus
: Et professionelt, trygt og yderst dygtigt tattoo forretning. Jeg skulle have lavet hele min overarm, og har besøgt flere forskellige steder i Aarhus, indtil jeg fandt mit match. Jeg fik et møde med Anders hos Iron Ink, som jeg fremlagde mine ønsker for. Anders fandt så den helt rette tatovør, Marissa Ong, som passede perfekt til den stil jeg ønskede. Ikke blot sørgede Marissa for at mit ønske kom godt til udtryk, men hun gjorde det endnu bedre og resultatet er jeg er glad for. Det har været meget trygt og professionelt under hele forløbet der varede 3 hele dage. Jeg er god for jeg valgte Iron Ink og det får mine varmeste anbefalinger
: Super god service! De tager sig tid til at kigge på dit design, så det bliver lige som du vil have det!
Tak for de flotte ord Mike! Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse. Det betyder meget for os at kunne hjælpe med at få dit design helt som ønsket. :-)
Vi ser frem til næste gang!
//Team Aarhus
: Min første tatovering hos Iron & Ink Studios i Aarhus og det gik over al forventning. Email korrespondancen med Anders var nem og effektiv. Jeg havde valgt Naomi som min tatovør, og det er jeg virkelig glad for. Hun forstod, hvad jeg ville med min ide og hjalp med at få placeringen helt perfekt. Tusind tak Naomi! Vi ses når jeg har fået planlagt den næste tatovering :)
: Jeg var i går inde i Århus og blive tatoveret af Bohdan. Jeg har længe ønsket at få en mindetatovering af min gamle kat der desværre døde sidste år. En minde tatovering er noget ultra særligt og havde mange spørgsmål spekulationer og usikkerheder op til som Bohdan altid svarede på og fik mig til at føle mig tryg. Jeg er så glad for jeg fulgte min mavefornemmelse og fik den lavet af Bohan. Den blev alt hvad jeg ønskede mig og mere til. Det ligner 100% og har kun fået ros og tilkendegivelser fra andre der er enige i at det ligner Mini på en prik. Derudover er det et fedt studie og drengene fik mig til at føle mig tryg og komfortabel fra start til slut. Kommer 100% igen en anden gang.
: Blev taget godt imod både online og på stedet hos I&I Aarhus. Blev tatoveret af Anahita, hun kom frem til et super fedt design og et perfekt resultat.
Tak for din feedback! Det er fantastisk at høre, at du havde en god oplevelse både online og hos os i studiet. Vi er glade for, at Anahita kunne skabe et design, du er tilfreds med, og at resultatet levede op til dine forventninger. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen! :-)
//Anahita & Team Aarhus
: Great service, cool artists. Would recommend. Thanks Marissa.
Thank you so much René!
Much cherished <3
Hope to see you soon again!
//Marissa & Team Aarhus
: Netop fået min første tatovering her i Aarhus afdelingen (og næppe den sidste) - mega-god oplevelse, 100 procent tryg hele vejen og fuldt ud tilfreds med resultatet. :-) Tak for jer.
: Super god service helt fantastiske søde artister og ikke mindst et fuldstændig fantastisk resultat af Luis! Meget meget tilfreds!!
Tusind tak for din anmeldelse Julie!
Det er simpelthen bare helt vildt skønt at høre. Det varmer helt ind i kroppen! :)
Vi håber at se dig snart igen!
//Luis & Team Aarhus
: Amazing customer service and artists. They were so kind and guided me through the entire process. Awesome crew
Thank you very much for sharing your experience here Peter!
Truly appreciated :-) Hope to see you soon!
//Team Aarhus
: The crew from Iron&Ink Aarhus is absolute legends! I am so absolutely hounered to work with Martin and Anders on my tattoo project. I did my research (as one should before reaching out), and when welcomed by Martin and Anders we aligned expectations and I quickly assured that it was a perfect match. The crew is super easy to work with and the collaboration, flexibility, and design are remarkable. I look forward to continuing my full-body Norse mythology project with these fine gentlemen. I hope this inspires people out there as I have nothing but positive things to say. - Mr. Mathias Pender Nielsen
: Rigtig god oplevelse Jeg fik for nylig lavet en tatovering af Luis, og er bare så super glad for resultatet. God oplevelse omkring hele forløbet. Alle jeg har været i kontakt med omkring aftalen, har været søde, dygtige og imødekommende.
: Man bliver behandlet som var man royal og de er utrolig dygtige til at tatovere! Kan kun anbefale
: Jeg fik lavet min første 3 tatoveringer her (Aarhus) og de var så søde og venlige. Lige fra man gik ind af døren til man gik ud igen. Vil helt klart anbefalede iron & Ink
: Jeg besøgte Iron & Ink Tattoo Studios, Aarhus! Personalet var venligt og imødekommende, og de tog sig virkelig tid til at lytte til mine idéer og ønsker for min tatovering. Studioet var utroligt rent og professionelt indrettet, hvilket straks gav mig tillid til, at jeg var i gode hænder. De fulgte alle hygiejneprotokoller omhyggeligt, hvilket gjorde mig meget tryg. Tatovørerne er ægte kunstnere, der formår at fange det præcise design og detaljer med flotte resultater til følge. Jeg kan kun anbefale dette tatoveringsstudio. Professionelle, talentfulde og venlige tatovører, der leverer fantastiske resultater.
: Mega tilfreds med både resultat, hygiejne og service helt sikkert en anbefaling
: Jeg fik lavet min første tatovering ved Saphira hos Iron and ink, og jeg har været så glad for hele processen. Jeg har følt mig taget i hånden og tryg hele vejen igennem, og resultatet er blevet SÅ flot. Kæmpe anbefaling herfra!
: I have recently come in to get two tattoos done by the extremely talented Pia Meldgaard, and I couldn't be happier. From the cozy and welcoming environment of the studio, to the very skilled and lovely Pia - everything went well and beyond expectations. All in all, I'm very happy with my (now healed) tattoos and I will most likely come back :).
: Really nice staf, and great service! Love the tattoo!
: En god oplevelse. Hyggelige omgivelser, hygiejne og service er i top og der er god stemning. Jeg fik god rådgivning og hjælp til, at få mine ønsker om en tatovering opfyldt. Kan kun give min varmeste anbefaling.
: Utroligt god kundeservice og du får masser af tid og plads til at blive helt afklaret
: Jeg er fast kunde hos Mylle og jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde kommer til at bruge en anden tatovør igen. Jeg har været igennem mange forskellige tatovøre men Mylle kan noget, som jeg ikke har oplevet med andre. Han lytter til hvad man ønsker men er stadig realistisk omkring hvad der kan lade sig gøre. Man føler aldrig at man er til besvær, selvom der bliver brugt meget lang tid på at bestemme designet og man føler ikke han har travlt med at komme videre. Generelt er kundeservicen i TOP. Mylle er super hurtig til tatovere og når langt mere på mindre tid, end andre. Og så er han selvfølgelig dygtig til hans arbejde. Som sagt, kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde kommer til at bruge en anden tatovør igen.
: Skøn stemning med de sødesteste mennesker! Jeg kørte 1,5 time for at blive tatoveret af lige nøjagtig Pia Meldgaard og jeg kunne ikke forestille mig at blive tatoveret af andre. Tatoveringerne er fede, men det er 100% pga personalet at jeg kommer igen og igen
: Stærk kaffe, sødt personale, frække tatoveringer og lav smertetærskel. Av, av, men tak!
: Super oplevelse! Man bliver modtaget med et smil og tilbudt kaffe :) Hvis man skal have lavet oldschool, vil jeg anbefale Frederik Ris - han er knivskarp i sit felt.
: Uden tvivl den bedste tatoveringers oplevelse jeg nogensinde har haft. Har fået lavet flere af Frederik Ris, han er super dygtig og ved præcis hvordan han får hans kunder komfortabelt i gennem hele processen og med et vanvittigt resultat. Hele personallet generelt i butikken er altid glade, snakkesalig, og super professionelle, vil virkelig anbefale enhver der overvejer at få en tatovering at besøge dem.
: Rigtig god oplevelse med passioneret personale! Imødekommende og fantastisk forståelse for kundens ideer og preferencer.
: Virkelig rart miljø at blive tatoveret i. Bookeren var utrolig sød og hjælpsom og tatovøren gav sig god tid og var tålmodig. Alt i alt, en virkelig dejlig oplevelse at komme hos Iron&Ink
: Jeg fik lavet to designs af Frederik De er helet nu og er blevet mega flotte! Hele processen var helt igennem professionel og veludført. Jeg kan kun anbefale ham og hans formidable håndværk
: Er blevet tatoveret ved både Mylle og Frederik kan klart anbefale dem! 10/10!
: Altid en fornøjelse at komme der!
: Fantastisk oplevelse! Venlig personale og en god atmosfære. Der er god humør og også humor. Vil klart anbefale det, og nok ikke sidste gang jeg kommer derned.
: Forrygende sted. Mega imødekommende personale og virkelig god forplejning. Tak!
: Super søde og dygtige mennesker. Altid rart at være der og man går altid glad derfra med en lækker tattoo Har fået lavet alle mine hos Iron&ink, og det bliver jeg ved med.
: Absolut den skønneste og bedste shop jeg har været ved. De er simpelthen så søde og venlige! 10/10 hvis man kan vælge det.
: Har fået næsten alle mine tatoveringer hos Iron&Ink, og jeg er tilfreds med alle. Derudover er Mylle bare herlig, og det er aldrig kedeligt at blive tatoveret af ham
: Mega gode til ens første tattoo, de er så gode til at indlede til hele processen og tage en med gennem det hele!
: Jeg er kommet ved iron & ink i efterhånden 8-9 år. Man får altid den bedste betjening og det er super imødekommende mennesker der arbejder der. Det er nogle dejlige lokaler i alle de butikker jeg er kommet i, rene,lyse og stilfuld. Bruger ikke andre og kommer snart igen og fortsætter med mit ben projekt. Så 5 fra mig foliekongen
: Jeg var meget tilfreds med den tatovering, jeg fik lavet. Både i forhold til design og udførelse. Kommer gerne igen;-)
: Top professionelt
: Kvaliteten af både tatovering og deres kundeservice er vanvittig god.
: Altid en fantastisk oplevelse når man er i studiet! Alle tatovørerne er super flinke og man kan altid får et godt grin med den. De kan hver især deres unikke ting og vil altid råde dig frem til den bedste tatovør som kan ramme plet på din vision af den næste tatovering!
: Jeg er både blevet tusset i Vejle og Århus, begge steder af flere omgange. Har kun gode ting at sige om mine oplevelser, og anbefaler alle at bruge dem
: Verdensklasse, intet mindre!
: Anbefale 100%
: Altid en fornøjelse at kommer her. Gode vibes, gode mennesker. Artister der lytter og efterkommer dine ønsker, samt stadig er kreative og sætter sine egne præg på deres værker.
: 10/10 oplevelse
: Super hyggeligt og meget i møde kommende
: Great experience, will definately be coming back!
: prøv det, der er tatoveringer og musik
: Det mest professionelle og alsidige tattoostudio i Aarhus
: Tattoovering væk efter 9 dage og ingen genoptegning eller penge retur for det dårlige arbejde. Jeg har fået lavet en tattoovering hos dem for 9 dage siden som er tilnærmelsesvis væk nu. Jeg kontaktede sem og fik ingen mulighed for genoptegning eller pengene retur for det dårlige resultat. Det er meget tydeligt at dette IKKE er et okay resultat! Udover dette var selveoplevelsen stressende. Man blev stresset hen til stolen hvor jeg fik lavet min tattoovering på under 5 min.
: Kommer helt sikkert igen, god service
: Amazing place
: God og professionel behandling ifbm. hjælp til en "cover up"
: De er jo bare knald dygtige
: Super service, super dygtige
: Flotte lokaler, super venlige og proffessionelle tatovører, fed atmosfære. Kan ikke andet end at anbefale Iron & Ink i fremtiden
: Flinke folk
: Fik min første tattoo her af Josefine og er så vild med stedet, hende og tatoveringen!
: Great atmosphere, sweet and professional people who love what they do. Received the best service. Many tattoo shops could learn from Iron & ink
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_da"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once